נחנכה הספריה החדשה בבי"ס ביאליק

הספריה החדשה בבי"ס ביאליק בקרית ביאליק נחנכה במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי; מנכ"ל העירייה, עזרא חכם; מנהל אגף החינוך, עמי ראובן; מפקח משרד החינוך, יצחק אסולין; מנהלת ביה"ס, תמר רבינר; בכירי העירייה; יו"ר הנהגת ההורים בביה"ס ביאליק, טלי שמרון; מורים, הורים, תלמידים, מתנדבים ואורחים רבים.
בטקס חגיגי נקבעה המזוזה על ידי מפקח ביה"ס, יצחק אסולין ונחתך הסרט על ידי ראש העיר, אלי דוקורסקי ומנהלת ביה"ס, תמר רבינר.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר כי "רק שילוב של צוות יוצא מן הכלל בהובלתה של מנהלת מצויינת לתוצר כל כך יפה. זו תוצאה של עשייה משותפת. שיפוץ הספריה בביה"ס ביאליק מהווה חלק משיפוץ הספריות ברחבי העיר. גם הספריה העירונית תעבור בקרוב שיפוץ ושידרוג בעלות של כ­5 מיליון ש"ח, מחציתם תרומת קרן שרמן. ראש העיר ציין כי הוא מאמין כי "הספר הוא ידיד נפלא לאדם".
מפקח ביה"ס מטעם משרד החינוך, יצחק אסולין, ציין כי מעולם לא ראה ראש עיר כראש העיר קרית ביאליק אשר מדי שבוע נכנס לכיתות וקורא סיפורים בפני התלמידים. אסולין הוסיף ואמר כי קריאת ספר זו חוויה, זו למידה, אלה ערכים.
עוד הוסיף ואמר כי "בפרקי אבות נאמר כי 'שלושה דברים מרחיבים דעתו של אדם: אישה נאה, דירה נאה וכלים נאים'. דירה נאה היא הספריה, הכלים הנאים הם הספרים והאישה הנאה היא מנהלת ביה"ס, תמר רבינר - כל החוברים יחדיו להרחבת דעתם של התלמידים".
מנהלת ביה"ס, תמר רבינר, הודתה בדבריה לכל הגורמים שהגו ויצרו יחד את התוצר המופלא - הספריה החדשה. היא ציינה בדבריה גם את המתנדבות מעמותת של"ם ובראשן רונית גלבוע, שעזרו בהפעלת הספריה לתלמידים. לדבריה, "חדר קריאה זה נותן מענה ומאפשר למידת חקר מתוקשבת, חלל נוח ומזמן לקיים פעילויות מעודדות קריאה, מקום התכנסות מכובד ובעיקר מפגשים מרתקים עם דמויות, מקומות ואירועים אשר מסתתרים להם בין דפי הספרים הרבים שעל המדפים".
את הטקס ליוו תלמידי ביה"ס בקריאה ובשירה, בהנחיית המורה שלמה פלדמן וצוות המורים.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".