12 אלף איש בחגיגת העצמאות בפארק החי

12 אלף חוגגים השתתפו בחגיגות העצמאות בקרית ביאליק - החגיגה הגדולה המושקעת והמאורגנת שנערכה בפארק החי.
מספר שיאים היו בערב בהופעותיהם של הזמרים אייל גולן ודודו אהרון שהלהיבו את המעריצים. בחצות ההתרגשות היתה רבה כאשר כוכבי תוכנית הטלוויזיה "דה ווייס" עלו לבמה, חנן בן סימון, אור אדרי, רז שמואלי, גל בנימין, עידו צוריאל והזוכה בגמר קטלין רייטר הלהיבו את החוגגים.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר בדברי ברכתו לקהל החוגגים: "למרות שיכולתי לעמוד כאן שעה ארוכה ולדבר על הדברים הטובים הקורים בקרית ביאליק, לא אדבר הערב על העליה של 14% בשיעור הזכאים לתעודת בגרות; לא אדבר על הפארקים והגנים המוקמים בעירינו, גם לא אדבר על כך שזאת השנה השניה ברציפות בה אנו זוכים בפרס שר הפנים לניהול כספי תקין. הערב הזה מוקדש כולו לכם ולמדינת ישראל.
"הערב הזה הוא של הלהקות המקומיות הנפלאות של קרית ביאליק. בערב הזה יופיעו כאן הפופולאריים בזמרי ישראל, אייל גולן, דודו אהרון ורביעיית הגמר של 'דה ווייס'. בערב זה מרקיעים את השמיים מופעי זיקוקים מרהיבים השוטפים באור גדול את השמיים של העיר היפה שלנו, קרית ביאליק.
"לכם תושבי העיר, אני מודה על הפירגון, האהבה והתמיכה שאתם מעניקים לי כל העת. מקרית ביאליק היפה מכולן, אני שולח לכם ולכל בית ישראל, לחיילי צה"ל ולמפקדיו ברכת חג עצמאות שמח. דברים טובים קורים בקרית ביאליק. תחי מדינת ישראל".
בין האומנים הופיעו להקות מקומות - הלהקה הגיאורגית בהדרכת שותא צפניאשוילי, להקת פרחי ביאליק בהנחיית רותי סולומון, להקת סטודיו אקשן בהדרכת סיגל לוי, להקה ע"ש שרון פז בהדרכת שושה, בנות התעמלות עירוני קרית ביאליק בהדרכת אנג'לה פלדמן ונערך מופע זיקוקי דינור מרהיב.
בפתיחת הערב נערך טקס הדלקת משואות מרהיב ומרגש כאשר בין המדליקים היו מתנדבים הפעילים במסגרות השונות בקרית ביאליק, נציגי בתי הספר ונציגי גני הילדים.
יצוין כי טקס ערב יום העצמאות בקרית ביאליק היה נגיש עם סידורי חניה וגישה קרובים במיוחד לבמות לבעלי צרכים מיוחדים.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".