סניף האגודה למלחמה בסרטן בקרית ביאליק - הסניף המצטיין בצפון

סניף קרית ביאליק של האגודה למלחמה בסרטן, הממוקם ב"מקום בלב" ברחוב פלמ"ח 51, זכה לקבל תעודת הצטיינות של כל מחוז הצפון לשנת 2011 מטעם האגודה למלחמה בסרטן. תעודת ההצטיינות ניתנה על פעילות ענפה המתקיימת בסניף - חוגים, הרצאות, סדנאות, תמיכה בחולים ובמחלימים ועוד.
ההכרזה וקבלת תעודת הכבוד נעשו בכנס השנתי של האגודה למלחמה בסרטן שהתקיים ביום ראשון שעבר בתיאטרון גבעתיים.
יו"ר הסניף, סמי בניסטי והמתנדבות, רכזת הסניף, מירי קלמפנר, בקי שני, אודה רוזנברג ונורית מור ייצגו את סניף קרית ביאליק בכנס ובמעמד המכובד. הנהלת סניפי הצפון - צביקה, אראלה, שרה וחברים וחברות נוספים הדריכו, עודדו ותמכו בסניף לאורך כל הדרך וזכו לחיבוק ותודה ממתנדבי הסניף.
הזכיה שייכת לכל צוות המתנדבים "בפיקודה" של מירי קלמפנר, רכזת הסניף ולתודה ראויים כל באי הסניף, המחלימים ובני המשפחות הנותנים אמון בסניף. תודה גדולה לראש העיר, אלי דוקורסקי ולהנהלת העירייה על התמיכה החמה והעידוד.

המתנדבת ציפי כץ ייצגה את קרית ביאליק במכללה ללימודי משטרה ביום העצמאות
מתנדבת האגודה למלחמה בסרטן בקרית ביאליק, ציפי כץ, התנדבה לייצג את העיר במכללה ללימודי משטרה ביום העצמאות ה­54 למדינת ישראל.
משעות הבוקר המוקדמות התייצבה ציפי בעמדה שהועידה המכללה לאגודה למלחמה בסרטן. ציפי חילקה למבקרים הרבים דפי מידע מגוונים ומדבקות של האגודה בנושא "חכם בשמש" ועוד. כן הסבירה והשיבה על שאלות המבקרים הרבים ועשתה זאת בחיוך רחב ובאהבה רבה.
סניף קרית ביאליק של האגודה למלחמה בסרטן גאה מאוד בציפי כץ על התגייסותה והתנדבותה ביום העצמאות ובכל יום. היא נמצאת תמיד במקום ובזמן הנכון וראויה לברכת יישר כוח ולחיבוק אמיץ.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".