תלמידי בי"ס פסגות נפגשו עם בנקאים בנושא כלכלה וצרכנות

תלמידי בי"ס פסגות (צור שלום לשעבר) בקרית ביאליק קיימו מפגשים בנושאי כלכלה וצרכנות נבונה בשיתוף עם בנק הפועלים, סניף הקריון. עובדי בנק הפועלים ביקרו בביה"ס והתלמידים ערכו סיור בבנק.
מנהלת ביה"ס, עפרה בניטה, ביקשה להודות למנהלת הסניף, ורד ולכל הבנקאים שהגיעו לביה"ס. לדבריה, "המפגשים היו מעניינים. הסיור בבנק ובחדר הכספות היה חווייתי. אני בטוחה שהתלמידים לא ישכחו את המפגשים הללו".
במהלך ביקורם זכו התלמידים להיחשף לסניף הבנק מבפנים, לשבת על הכיסא של מנהלת הסניף, לראות את הכספת ולפגוש את מתנדבי הבנק. היתה זו חוויה מעצימה לשני הצדדים. הבנקאים זכו לעמוד מול כיתה ומול תלמידים ואילו התלמידים זכו להכיר את הבנקאים, ללמוד מונחים שאינם מכירים ובעיקר לחוות משהו אחר ושונה, שלא ישכחו.
היה מרגש לשמוע את תגובות התלמידים מה למדו מהשיעורים ועד כמה נהנו: "השיעורים הועילו ותרמו, למדנו איך להשתמש בכסף, מה העיקר ולא לבזבז על סתם דברים", "הרחבנו את הידע בכל מה שקשור למניות, עסקים, כלכלה ובורסה", "למדנו שכשפותחים עסק צריך לדעת במה להשקיע" ו"היה נורא מהנה, היתה חוויה שקשה לתאר ואם אני מסתכל אחורה בעוד כמה שנים אני אומר שבזכותם אני מי שאני היום".

[

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".