דוקורסקי - ראש העיר היחיד בארץ החבר בוועדת מיבנה בחינות הבגרות

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, הוא ראש העיר היחיד בישראל שישמש חבר בוועדה לבדיקת מיבנה בחינות הבגרות. דוקורסקי, מונה לוועדה על ידי שר החינוך, גדעון סער.
הוועדה, מורכבת מאנשי מפתח בתחום החינוך בישראל וביניהם פרופסורים, אנשי אקדמיה, ארגון המורים, משרד החינוך ואישי ציבור שונים.
שר החינוך, הקים ועדה לבדיקת מיבנה בחינות הבגרות, אשר תדון בהיבטים השונים של המבחנים ­ צמצום כמות הבחינות, המקצועות בהם ייבחנו התלמידים, רמת המבחנים ועוד.
ראש עיריית קרית ביאליק מגלה מעורבות רבה בנושא החינוך ובעבר אף כתב לשר החינוך על נושא הפרמטרים שיש לכלול באחוזי ההצלחה של הרשויות המקומיות בנושא הבגרות ובין השאר לכלול את נושא השירות הצבאי והקרבי.
דוקורסקי: "שר החינוך הקים ועדה חשובה, שכל מטרתה לבחון את נושא בחינות הבגרות, מתוך כוונה למקד את הדברים החשובים ולהגיע למטרה החשובה ­ הצלחה של בני הנוער ­ הדור הבא שיוביל את מדינת ישראל. אני מניח שהשר בחר בין השאר לאור העובדה שבשלוש השנים האחרונות, מאז נכנסתי לכהונתי בעירייה, עלו אחוזי ההצלחה בבחינת הבגרות באורט ביאליק ב­15 אחוזים. נושא החינוך הוא הנושא החשוב ביותר וזה הנושא בו אנו משקיעים בקרית ביאליק את מירב המשאבים והמחשבה, מתוך דאגה לדור הצעיר. אני מאמין שהוועדה תציג מסקנות שיביאו לשינוי והתייעלות במיבנה בחינות הבגרות".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".