תלמידי אורט ביאליק התנדבו עם בעלי צרכים מיוחדים

במהלך שנת הלימודים הנוכחית התגבשה קבוצת תלמידים במסגרת ההתנדבותית של "מחוייבות אישית" בכיתות י' בבי"ס אורט בקרית ביאליק, אשר שמה לה למטרה לפעול במרץ במשולב עם דיירי בית קסלר בקרית חיים ובראשם מתנדבי נגישות ישראל צפון, גיל שירזי ואסף שנפר.
מטרת הפעילות היתה להכין ולהכיר את האוכלוסיה בעלת הצרכים המיוחדים ולקדם את שילובה בחברה הנורמטיבית. בין היתר, הועלו במפגשים נושאים אקטואליים וענייני דיומא. התלמידים, שהונחו במרץ ובמסירות על ידי המורה הוותיקה ומתנדבת נ.י.צ הבכירה, אורנה בר מגן, למדו בדרך בלתי אמצעית על עולמם של שותפיהם למשימה עם הצרכים המיוחדים.
מטרה נוספת היתה בדיקת הנגישות הפיזית בסביבת המגורים של בית קסלר. התהליך לווה על ידי חבר הוועד המנהל של נגישות ישראל העומד בראש מדור התלונות של העמותה, ד"ר יורם סבירסקי.
ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "מסיר את הכובע בפני תלמידי אורט ביאליק, שלקחו חלק בשורה של מפגשים ופעילויות עם בעלי הצרכים המיוחדים. אמנם הפרוייקט היה במסגרת 'מחוייבות אישית' אבל שמחתי לשמוע שהתלמידים ראו בזה 'זכות אישית'. אני גאה בתלמידי קרית ביאליק וגאה בבעלי הצרכים המיוחדים על שיתוף הפעולה המדהים יחד עם התלמידים".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".