בהוראת ראש העיר: תביעה לביהמ"ש כנגד מיתקן סלולר שהוצב על מיבנה ברחוב דפנה

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, הינחה את הוועדה לתיכנון ובנייה קריות להגיש תביעה לבית המשפט לטובת מתן צו מניעה כנגד מיתקן סלולרי שהוצב על ידי חברת גולן טלקום על בניין מגורים ברחוב הדפנה בעיר.
חברת גולן טלקום הקימה את המיתקן עפ"י החוק, המאפשר את התקנתו, אלא שראש העיר טוען כי המיבנה מיועד למגורים בלבד ואין לעשות בו שימוש מסחרי ולפיכך הוא מבקש מבית המשפט להורות לבעלת המיבנה להסיר את המיתקן.
במכתב ששלח דוקורסקי לתושבי הרחובות דפנה, הערמונים והשקדים הוא ציין כי "עיריית קרית ביאליק תעשה כל אשר לאל ידה להביא להסרת מיתקני הגישה האלחוטיים שהוצבו על גג הבניין ברחוב הדפנה, על אף שמיתקני הגישה האלחוטיים אינם טעונים עפ"י חוק היתר בנייה מהוועדה המקומית לתיכנון ובנייה, אנו דורשים מהוועדה לפעול נגד בעלת הבניין בכדי שתסיר את המיתקן, מאחר ולטענתו מדובר בשימוש חורג לצרכים מסחריים במיבנה שייעודו מגורים".
דוקורסקי הוסיף וציין במכתבו לתושבים כי "בכדי למנוע הצבת אנטנות סלולאריות ומיתקני גישה אלחוטיים ברחבי העיר, העירייה אישרה באחרונה באיזור בית העלמין להקים עמוד סלולארי שבו יוכלו כל החברות להציב אנטנות ומיתקנים".
ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "אני מחזק את ידי התושבים ואאבק יחד איתם כנגד הפעלת המיתקן. אני מקווה שמקרית ביאליק תצא בשורה בנושא גם לרשויות מקומיות אחרות. אנו בוחנים כעת גם דרכי פעולה נוספות".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".