אירועי שבועות נערכו ברחבי קרית ביאליק: תנובה חילקה מוצרי חלב לתושבים

במוסדות החינוך ברחבי העיר קרית ביאליק נערכו אירועים לכבוד חג השבועות.
בבי"ס ביאליק התקיים יריד "בראש בריא", במסגרתו הורים ותלמידים מכרו מוצרי חלב ואוכל לחג שיצרו בעצמם, על בסיס אוכל בריאותי. כל כיתה ייצרה מוצר שקשור בנושא הבריאות. מאחורי היוזמה המיוחדת עומדים צוות המורים והמנהלת, תמר רבינר.
חגיגת שבועות מרגשת וצבעונית נערכה בבי"ס נעורים. החגיגה כללה מופע של תלמידי כיתה ד'1 בשילוב שירים, ריקודים, מיצגים והבאת סלי ביכורים. מכל שכבה עלו מספר נציגים עם טנא המסמל את אחד מערכי מפתח הל"ב שנלמדו השנה. במסגרת התוכנית החברתית ערכית והציגו את העשייה הכיתתית בנושא. כמו כן הוצגו העוללים החדשים שהצטרפו השנה למשפחות נעורים, יחד עם האמהות וכל זאת לצלילי שירי ארץ ישראל היפה. את האירוע הייחודי יזמה המנהלת, מירי בן שושן.
עם סיום הטקס עלו התלמידים לכיתות לאכול ממטעמי החג החלביים שהוכנו על ידי ההורים והונחו על שולחנות חגיגיים ומעוטרים.
הפנינג גדול ומיוחד במינו נערך במרכז הקהילתי צור שלום, במיתחם "הבית לגדול טוב". בשיתוף חברת תנובה, הגיעו כל ילדי הגנים למיתחם לטובת אירוע שכלל פינות יצירה לכבוד החג. חברת תנובה חילקה שקית עם מוצרי חלב. האירוע נמשך במשך כל היום ואחה"צ נפתח לתושבי העיר, הורים וילדים, שלקחו חלק בפעילויות יצירה, משחקים וכמובן קבלת שקיות מוצרי חלב.
ראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "העיר התקשטה בירק לכבוד החג ויחד עם הירוק היא לבשה לבן. במוסדות החינוך אכלו אוכל בריא על בסיס מוצרי חלב וברחבי העיר נערכו אירועים שונים ומגוונים".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".