כ-6,000 תלמידים וילדי הגנים פתחו את שנת הלימודים החדשה בקריית ביאליק

כ-6,000 תלמידים פתחו את שנת הלימודים החדשה בקריית ביאליק. ילדי הגנים התקבלו בגנים משודרגים, הכוללים ריהוט חדש ועבודות רבות שנעשו בתוך הגנים ומחוצה להם, כולל ארבעה גנים חדשים שפתחה העירייה.

בבתי הספר הופתעו התלמידים מהעבודות הרבות שנעשו במהלך הקיץ. בתי ספר נצבעו, אולמות נצבעו בצביעה אומנותית, שירותים שודרגו, הצללות נוספו ברחבות המגרשים ובמקביל נעשו עבודות שיפוץ ושדרוג נוספות ורבות ובסה"כ השקיעה העירייה בעבודות אלה יותר משלושה מיליון ש"ח.

במהלך כל הקיץ סיירו ראש העיר, אלי דוקורסקי, מנכ"ל העירייה עזרא חכם, המזכיר ליאור טרגן, מנהל מח' החינוך, עמי ראובן ואנשי מחלקת ההנדסה של העירייה בכל מוסדות החינוך ועקבו מקרוב אחר העבודות.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, לקח חלק בטקסים שנערכו לכבוד התלמידים החדשים בכיתות א' והורים רבים הודו לו על השדרוג המאסיבי שנעשה בכל מוסדות החינוך בעיר.

מסביב לבתי הספר הוצבו שוטרים ביום הראשון של פתיחת שנת הלימודים. אנשי עמותת "אור ירוק", יחד עם הרכז אבי נוימרק וראש העיר, חילקו דפי עבודה וסוכריות לתלמידים.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "השקענו רבות בכל מוסדות החינוך ברחבי העיר וזאת בכדי לאפשר לילדים שלנו סביבת לימודים נוחה. אין לי ספק שתנופת החינוך בקריית ביאליק, הכוללת השיגים ארציים, תמשך במלוא העוצמה. התבשרנו רק עכשיו על כך שקריית ביאליק שבה למקומה הטבעי ולמקום הראשון בקריות בשיעור הזכאות לתעודת בגרות, אבל לא נעצור במקום הזה. מחובתנו לדאוג לכל תלמיד ותלמיד ופחות לטבלאות ותחרות כזאת או אחרת. חשוב שניתן את הכלים הטובים ביותר לתלמידנו. אין לי ספק שבמוסדות החינוך בקריית ביאליק יש את המנהלים והמורים הטובים ביותר ואני מאחל להם, להורים ולתלמידי קריית ביאליק שנה מוצלחת ועמוסה בהישגים".

דוקורסקי הודה לאנשי רשת המתנ"סים בקריית ביאליק, למתנדבים ולמנכ"ל הרשת, משה לוזון, על פרויקט השאלת הספרים, שהוכתר בהצלחה רבה. משה לוזון: "הפרויקט הצליח מאוד. שמחנו על כך שהורים רבים מאוד לקחו חלק בפרויקט. עבדנו בתיאום מושלם עם ראש העיר ומחלקת החינוך ונמשיך בפרויקט החשוב גם בשנה הבאה".

תלמידי ביה"ס קדימה, שעבר שדרוג גדול, ביום הראשון ללימודים

מעוניינים לקבל הודעות SMS בחינם על אירועים המתקיימים בעיר ואף בשעת חירום? לחצו כאן