קריית ביאליק מובילה את שיעור הזכאות לתעודת בגרות בקריות

קריית ביאליק שבה למקום הראשון בקריות, גם בתחום החינוך. על פי נתונים שפרסם משרד החינוך, דברים טובים קורים בקריית ביאליק גם בתחום החינוך, לאחר שהעיר דורגה ראשונה בקריות בשיעור הזכאים לתעודת בגרות. (63.55 אחוז).

את הבשורה קיבל ראש העיר, אלי דוקורסקי, ערב פתיחת שנת הלימודים החדשה. דוקורסקי הבהיר כי למרות הנתונים המאוד מחמיאים, העתיד של תלמידי העיר הוא החשוב ביותר.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "אני שמח שקריית ביאליק שבה למקומה הטבעי כעיר המובילה בחינוך. יחד עם הנתונים המחמיאים, החשוב מבחינתי הוא המקום אליו יגיעו בעתיד תלמידי העיר ועל כן, חשוב שנמשיך להשקיע בכל תלמיד ונאפשר סביבת לימודים נוחה, עם מירב התנאים. במהלך ארבע השנים האחרונות נרשמת עלייה קבועה באחוז הזכאים לתעודת בגרות וזו תוצאה ישירה להיקף ההשקעות של העירייה בחינוך – החל מגני הילדים. אין ספק כי הישגים אלה הינם תוצאה של השקעת משאבים יעילה ונכונה, בשילוב של עבודה שיטתית, יעילה ומקצועית של כלל צוותי החינוך וההוראה בעיר וזו ההזדמנות להודות להם".

"בקריית ביאליק מאמינים כי לכל תלמיד יש מקום במערכת החינוך העירונית – כך היה בארבע השנים האחרונות וכך יהיה גם בעתיד, ללא קשר לתוצאות וטבלאות, כאלה ואחרות", אמר ראש העיר, וסיכם: "הבגרות איננה חזות הכל, אלא חינוך מהגיל הרך, לערכים, לאזרחות טובה ותרומה לקהילה. לשמחתי, בכל אלה מצטיינת קריית ביאליק ונתן זה אינו פחות חשוב מתוצאות הזכאות לבגרות".