יו"ר הכנסת ומנכ"לית משרד החינוך התרגשו מסיפורי ילדי כיתות א' בקריית ביאליק

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הפתיע השבוע עשרות מתלמידי כיתות ב' בקריית ביאליק, לאחר ששיגר אליהם העתק ממכתבו של יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין וממכתבה של מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר.

עשרות מתלמידי כיתות ב' בבתי הספר השונים בקריית ביאליק לקחו חלק בשנה שעברה, עת למדו בכיתות א' בעיר, בפרויקט הייחודי של כתיבת הספר "ילדי קריית ביאליק מספרים". במסגרת הפרויקט, כתבו הילדים סיפורים שונים ואלה זכו להתפרסם בספר שהופק ע"י העירייה.

בשנה שעברה שלח נשיא המדינה, שמעון פרס, מכתב הוקרה לראש העיר ולתלמידים על הספר וכעת הצטרפו ליוזמה גם ח"כ רובי ריבלין ומנכ"לית משרד החינוך, חגית שטאובר.

ח"כ רובי ריבלין כתב לראש העיר, אלי דוקורסקי: "הסתכלתי בסיפורים הקצרים ומלאי הרוך והתרשמתי עמוקות מהמאמץ שאתה משקיע בעידוד הקריאה בקרב הדור הצעיר, תוך כדי השתתפות אישית בהקראת סיפורים לילדי כיתות א'.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, כתבה לראש העיר: "היוזמה יפה ומבורכת ומביאה לידי ביטוי את כל הקסם הגלום ברכישת המיומנות המשמעותית ביותר לילדי כיתה א' – קריאה וכתיבה. התרשמתי במיוחד מהרעיון כי יצירות הביכורים הללו יפארו גם את הטיילת החדשה המוקמת בקריית ביאליק ואני מאחלת לך הצלחה רבה בהמשך הנהגת דברים טובים בעיר".

דוקורסקי, כאמור, שלח את העתקי המכתבים לתלמידים ובמכתב אישי כתב להם: "שמח להגיש לך העתקים ממכתבם של יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין ומנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, אשר ביקשו להודות לילדי עירנו על הסיפורים היפים שכתבו".

דוקורסקי ציין עוד במכתבו כי מדובר בפרויקט חשוב מאוד וסיפר לתלמידים על המיזם להצגת הסיפורים בפני תושבי העיר. "אני בטוח שהם יתרגשו כמוני וכמוכם", כתב דוקורסקי לתלמידים.