ביקור מפקד מחוז חיפה, ניצב חגי דותן בקרית ביאליק

מפקד מחוז חיפה במשטרת ישראל ניצב חגי דותן ביקר בקרית ביאליק עם צוותו והכריז: גם בשנת 2012 נמשכה הירידה בפשיעה בעיר

נמשכת מגמת הירידה בפשיעה בעיר קריית ביאליק. גם בשנת 2012 חלה ירידה בכל סוגי העבירות הפליליות בעיר, כך מסר מפקד מחוז חיפה במשטרת ישראל, ניצב חגי דותן, עת ביקר בקרית ביאליק מלווה במפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל.

מהנתונים שהציג מפקד המחוז בפגישתו עם ראש העיר, אלי דוקורסקי ויו"ר ועדת הביטחון בעירייה, יוסי אשכנזי, עולה, כי בשנת 2012 חלה ירידה של 6% בפשיעה הכללית בעיר, ירידה של 10% בעבירות אלימות, ירידה של 29% בעבירות שימוש בסמים וירידה של 15% בפעילות עבריינית (פע"ר).

ראש העיר, אלי דוקורסקי שאירח את נציגי משטרת ישראל, הודה להם על שיתוף הפעולה הפורה ובעיקר ציין את תרומתו של השיטור המשולב, שכולל ניידת המאוישת בשוטר ופקח עירוני 24 שעות ביממה. ראש העיר פנה למפקד המחוז בבקשה לתגבר את כוחות השיטור המשולב בניידת נוספת, במיוחד בערבי שישי ובתקופת הקיץ. דוקורסקי מאמין, כי תגבור הנוכחות יביא לצמצום נוסף בעבירות האלימות, הונדליזם ומניעת רעש.

מפקד המחוז הבטיח להיענות לבקשתו של ראש העיר ואף ציין שחוק השמירה שהונהג בעיר מוכיח את עצמו ומביא לקיטון הפשיעה ופעילות עבריינית זו השנה השלישית. חגי דותן שיבח את שיתוף הפעולה היוצא דופן לו זוכה המשטרה בקרית ביאליק ואמר ש:"הלוואי שנתוני פשיעה הנמוכים של קרית ביאליק והבעיות המינוריות עמן אנו מתמודדים בעיר יהיו נחלת המחוז כולו".

ראש העיר אלי דוקורסקי ביקש לשים דגש מיוחד על פעולות שיובילו להקטנת הפריצות לבתים פרטיים וטיפול בתופעת נסיעה לא בטיחותית של טרקטורונים בכבישים עירוניים

.