אורט קריית ביאליק פותח מגמת מצוינות יוקרתית וייחודית "מגמה מדעית–הנדסית"

בשנת הלימודים הבאה תפתח באורט קרית ביאליק מגמת חדשנית ייחודית במחוז חיפה הנקראת "עתודה למנהיגות מדעית-טכנולוגית", שהיא תכנית מצוינות יוקרתית, ייחודית ופורצת דרך לקידום עתידם של התלמידים.

התכנית היא מסלול שחושף את התלמידים בפני נושאים מתקדמים מתחום המדע והטכנולוגיה וסולל להם את הדרך להיות חלק מדור המנהיגות וההובלה העתידי של המדע והטכנולוגייה במדינת ישראל. בית הספר יתמקד בתחומי חלל ובינה מלאכותית.

מנכ"ל קריית החינוך "אורט" קריית ביאליק, רמי פורת, מסר, כי המגמה מיועדת לתלמידים מצטיינים בלבד ומבוססת על לימודי מתמטיקה ופיסיקה ברמה של 5 יחידות לימוד. על איכותה של התוכנית מעידה העובדה שמוסד מכובד כמו הטכניון הכיר בחשיבות התכנית ויעניק בונוס מוגדל לבוגריה.

בתאריך 4.3.13 בשעה 18:00 יתקיים ערב חשיפה של המגמה החדשה באשכול הפיס בעיר. המגמה החדשה הוגדרה כמגמה על אזורית , לכן כל התלמידים העולים לחטיבה העליונה מכל בתי הספר בחיפה ובקריות יוכלו ללמוד בה, בתנאי כמובן שהם עומדים בקריטריונים של הרמה הלימודית הגבוהה.

ראש העיר אלי דוקורסקי שתמך בפתיחת מגמת המצוינות במדעים באורט ביאליק כחלק מחזון העירוני המעודד מצוינות בחינוך, אמר: "אנחנו מזמינים את התלמידים המצטיינים בוגרי כיתות ט' להצטרף למסלולי המצוינות! התכנית מיועדת לתלמידים בעלי רצון שמוכנים להשקיע יוכלו להשתלב ולהצליח בתכנית".