פרס שר הפנים לניהול כספי תקין הוענק לקריית ביאליק שנה רביעית ברציפות

פרס שר הפנים לניהול תקין מוענק לרשויות מקומיות שעמדו בכל הפרמטרים לקבלת הפרס והם: ניהול כספי תקין, ניהול ארגוני תקין, הכולל- שכר כוח אדם, מערך השירותים לתושבים ותכנון ובניה. עיריית קריית ביאליק קבלה את הפרס לאחר שנמצא כי העניקה תמיכות כדין, מסרה עבודות לאחר ביצוע מכרזים כנדרש, העניקה הנחות על פי הקבוע בחוק, לא נמצאו ליקויים במערך השכר והעסקת עובדים, אין גרעון בתקציב השוטף ועוד פרמטרים אחרים המעידים על התנהלותה התקינה.

עד בחירתו של אלי דוקורסקי לראשות העיר, לפני חמש שנים, לא קיבלה העירייה את פרס השר לניהול כספי תקין. כאמור בארבע השנים האחרונות מקבלת העירייה את הפרס ואף הוכרה כרשות איתנה, מעמד המזכה אותה בהקלות שונות בחובת הדיווח למשרד הפנים.

טקס הענקת הפרס התקיים ביום שלישי, 11.2.14 במעמד שר הפנים מר גדעון סער ומנכ"ל משרד הפנים בפועל דר' שוקי אמרני, בבנייני האומה בירושלים.

השר גדעון סער אמר בברכתו : "אני מאמין שבאפשרותינו לחולל שינוי עמוק בשלטון המקומי. אנו הולכים לכיון דה-רגולציה, הדבר יאפשר יותר דרגות החופש וסמכויות לרשויות המקומיות."

ראש העיר, אלי דוקורסקי ציין לאחר קבלת הפרס: "אני שמח ששנה אחרי שנה אנו זוכים להכרה על התנהלותנו היעילה והתקינה ומקבלים את פרס שר הפנים. אנו מנהלים את העירייה בצנעה ובאחריות תוך חתירה מתמדת לשיפור רמת השירותים המוניציפאליים לתושב. אני שמח ששיפור איכות החיים בקריית ביאליק ותנופת העשייה והפיתוח המנהיגה את העיר להצלחה נעשים תוך הקפדה יתרה על תקינות ניהולית ואחריות תקציבית. אני מודה לגזבר העירייה, בכירי העירייה, מנהלי האגפים וחברי מועצת העיר המסייעים לי בהנהגת העיר להצלחה באופן רציני ומסור, עם אחריות לטווח ארוך. לפרס זה יש חשיבות רבה עקב היותה של קריית ביאליק הרשות נטולת מענקי איזון, שתקציבה מתבסס בעיקר על הכנסותיה העצמיות ".

ראש העיר, אלי דוקורסקי, מקבל את פרס ניהול כספי תקין מידי שר הפנים, גדעון סער, בטקס בבנייני האומה.

(צילום: דוברות משרד הפנים)