שילוב אנשים עם מוגבלות באזור התעשייה קרית ביאליק

קריית ביאליק בראשותו של ראש העיר מר אלי דוקורסקי חרטה על דגלה את נושאי הנגישות וקבלת השונה ומיתגה אותם כחלק מרכזי וחשוב בחזון העירוני.

בשנים האחרונות אזור התעשייה עבר שינויים מרחקי לכת והפך למרכז התעסוקה הגדול ביותר בעיר ובקריות הסמוכות המספק עבודה לכ- 5000 עובדים.

עיריית קריית ביאליק תומכת ברעיון מציאת פתרונות תעסוקה באזור התעשייה גם לאנשים עם מוגבלויות וזאת תוך עידודם של מעסיקים מהאזור לקלוט אותם לעבודה. מינהלת אזור התעשייה ברשותה של הגב' סימה הרשמן – קסטרו שהוקמה בשנה האחרונה יזמה פרויקט "תעסוקה שווה לכל " העוזר בגיוס, ההשמה ושילובם של אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה באזור התעשייה.

תעסוקה מקנה לאנשים עם מוגבלויות מסגרת תומכת, משפרת את קשריו החברתיים עם הסביבה, מעלה את הדימוי העצמי ומשפרת את מצבם הכלכלי.

במסגרת תכנית תוש"יה –"תאום ושיתוף יוזמות העסקה" יתקיים בקרית ביאליק ב- 28 בפברואר כנס בו תארח העיר את הנציגים מהאזור לצורך למידה והפקת לקחים ממיזם "תעסוקה שווה לכל".

בכנס יוצג המודל העסקי שפותח בעיריית קרית ביאליק להעסקת האנשים עם מוגבלויות בתעשייה. הכנס יתקיים בסיוע המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה של משרד התמ"ת בשילוב מתנדבים מקהילה נגישה בקרית ביאליק.