ילדי קריית ביאליק חוגגים בחג הפורים

השנה קריית ביאליק חגגה את חג הפורים במשך שבוע שלם. מערכת החינוך ציינה את החג יחד עם התלמידים והורי התלמידים בפעילויות שונות ומגוונות, כאשר כל יום היה מוקדש לנושא אחר: בעלי חיים, כחלק מלימודי אקולוגיה ואיכות הסביבה, צבעים, מסיכות. גם הילדים וגם צוות המורים הגיעו מחופשים לבתי הספר בשלל התחפושות. התלמידים נהנו מהפעילות המיוחדת שהוכנה עבורם ומתחנות האיפור והפעלה. הורי התלמידים לקחו חלק בחגיגה ובאו לאפר את הילדים לצלילי החג העליזים.

ביום שבת כ- 1500 מתושבי קריית ביאליק השתתפו באירוע הפורימון המסורתי שאורגן על ידי תנועת הצופים בשיתוף עיריית קריית ביאליק. ראש העיר הודה לחברי תנועת הצופים, לראש הגדוד, לשכבה הבוגרת, לחניכים והנהגת ההורים על הארגון המוצלח של הפורימון. אלי דוקורסקי ביקש לציין את "הארגון המופתי ורגעי ההנאה שהוענקו למאות ילדי העיר, שבאו, ראו, שיחקו ונהנו" . בדבריו, הדגיש ראש העיר כי תנועת הצופים בעיר היא שותפה אמתית לדברים הטובים הקורים בקריית ביאליק. תושבי העיר נהנו משלל מתקנים מתנפחים, הפעלות, הגרלות ועוד.

בזה לא תמה החגיגה. לאחר הצלחת הפורימון, ביום ראשון 24.2 הגיעו כ – 1000 תושבי העיר למסיבת פורים מיוחדת לילדי קריית ביאליק - שוק פורים, שהוכן ע"י תנועת החב"ד בשיתוף עיריית קריית ביאליק.

(צילום: אבי נוימרק)