הנוער בקריית ביאליק מנגן ושר ומגשים חלומות


מאתיים בני נוער השתתפו ביום חמישי שעבר בפסטיבל להקות נוער מקומיות - "הנוער מנגן ושר חלומות קטנים". בערב מרגש וסוחף העלו תלמידי אורט פיינשטיין מופע שהוקדש לטובת הגשמת חלום של ילד "משאלת לב" מקריית ביאליק.

את הפסטיבל יזם י"ב התלמיד שביט דרמר, שחלומו הפרטי היה להעלות מופע של להקות צעירות למען הנוער של ביאליק כפתיחה לחגיגות פורים. שביט פנה לראש העיר אלי דוקורסקי, שהתלהב מהיוזמה והעניק לשביט את ברכת הדרך לצאת להגשמת חלומו האישי. כדי להגשים חלום אחד קטן, יש צורך בחולמים רבים אחרים .

לאחר שרתם את ראש העיר גייס שביט דרמר את חבריו מתיכון אורט פיינשטיין , חברי ההנהלה של בית הספר והצוות החינוכי שפרגנו ותמכו.

במהלך הערב הופיעו חברי הלהקה של שביט יחד עם האורחים – להקות והרכבים צעירים.

נציגת עמותת "משאלת לב" שירית זמיר הודתה ללהקה המארחת ואורחיה ובעיקר לבני הנוער המדהימים שהצביע ברגליים ומילאו את אולם אשכול הפיס.

בפנייתה לראש העיר אלי דוקורסקי אמרה: " אין ספק, שדברים טובים קורים בקריית ביאליק, אם ילדים יכולים להגשים חלומות של ילדים אחרים."

במהלך הערב אספו חברי הלהקה יחד עם חברי סיירת הורים בקרית ביאליק סכום של 2600 ₪ לטובת הגשמת החלום.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר בדברי ברכתו, כי אירוע "הנוער מנגן ושר חלומות קטנים" יהפך למסורת קבועה בעיר ויתקיים מידי שנה בחג הפורים. הוא שיבח את שביט דרמר וקרא לבני הנוער להציע את אירועי הקיץ לנוער, כאשר העירייה תשלב יוזמותיהם במגוון פעילות הקיץ והלילות הלבנים.

איריס אזולאי, רכזת חינוך חברתי באורט ביאליק ומפיקת האירוע מסרה: "לי באופן אישי הייתה זכות גדולה להיות חלק מהפקת הערב המדהים הזה. אין ספק שבורכנו בנוער מיוחד וערכי, ואני מאחלת לנו עוד ערבים רבים כאלה למען מטרות שמציפות אותנו בגאווה".