ילדי אורט פיינשטיין בקרית ביאליק בשיתוף פעולה מרגש עם אגף לשירותים חברתיים למען הקשישים

משנכנס אדר מרבין בשמחה!

תלמידי אורט פיינשטיין יזמו יחד עם אגף השירותים חברתיים בעיריית קריית ביאליק ביקור חג פורים אצל הקשישים, תושבי העיר.

ביום שני 18.2.13 יצאו תלמידי אורט פיינשטיין בליווי בנות שרות הלאומי, מתנדבים ועובדים סוציאליים לביקורי בית אצל הקשישים .

לקראת הביקור גייסו תלמידי כיתת י' מפרויקט "נחשון" תרומות לרכישת משלוחי מנות עבור הקשישים. כעשרים תושבי העיר זכו לביקור התלמידים ושי לחג. התרגשותם הן של התלמידים והן של המבוגרים הייתה עצומה. תושבי "גיל הזהב" קבלו בשמחה את פני התלמידים ואף התעקשו לכבד אותם בדברי מתיקה ולשתף אותנו בסיפורי חייהם המרתקים.

רכזת קשרי הקהילה באורט פיינשטיין הגב' איריס אזולאי ציינה: "אין ספק שהביקורים המרגשים העשירו לא רק את הקשישים ,אלא גם את התלמידים המתנדבים. יוזמה זו לא היתה יוצאת לפועל ללא שיתוף פעולה יוצא מגדר הרגיל של כל הנוגעים בדבר : אגף הרווחה של קרית ביאליק ובמיוחד מרכז צוות עובדי קשישים אלון ארונין, בנות השרות הלאומי ומתנדבי הרווחה והעובדים הסוציאליים . זו זכות להיות שותפים לפרויקט שכזה!!!

ראש העיר אלי דוקורסקי בירך את התלמידים והמתנדבים על היוזמה והיקש להמשיך במסורת מבורכת זו גם בחגים הבאים. דוקורסקי הדגיש ש"חינוך לערכים לא פחות חשוב מהישגים הלימודים . מערכת החינוך בקרית ביאליק משקיעה בשני האפיקים.