אירוע שיא בנושא קיימות שימור נחל הגדורה והפרדה במקור התקיים בקריית ביאליק

אירוע שיא בנושא קיימות שימור נחל הגדורה והפרדה במקור התקיים הודות לשיתוף הפעולה המבורך של עירית קירית ביאליק , החברה להגנת הטבע, רשות נחל הקישון, המשרד להגנת הסביבה, משרד התחבורה וקק"ל.

האירוע סיכם את שנת הפעילות בתחום שימור נחל הגדורה בו לקחו חלק 11 מוסדות חינוך בעיר מגיל הגן ועד חטיבות הביניים.

בחלק הראשון של המפגש הפעילו תלמידי בתי הספר את ילדי הגנים בתחנות הפעלה ומידע בחורשה בסמוך לנחל. חלקו הרשמי של האירוע התקיים באולם הרב תכליתי בנוכחות ראש העיר מר אלי דוקורסקי, מנהל המחוז של המשרד להגנת הסביבה מר שלמה כץ, המתכנן הסביבתי של הרשות נחל קישון מר יוסי סורג'ון, דר' דורית באום, בכירי הרשות, תלמידי בתי הספר, ילדי הגנים והוריהם.

בדברי ברכתו אמר מנהל מחוז במשרד להגנת הסביבה שלמה כץ כי הצלחת הפריוקט בקריית ביאליק טמונה בשיתוף הפעולה המדהים בין כל הגורמים השותפים לעשייה. עוד הוסיף "עכשיו אני מבין את הביטוי דברים טובים קורים בקריית ביאליק. אתם ראשונים גם בחינוך וגם בנושא איכות הסביבה".

אלי דוקורסקי שיבח את השילוב הנפלא בין הפיתוח הפיזי סביב נחל הגדורה לבין התהליך החינוכי אותו עוברים התלמידים בנושא הקיימות.

עוד ציין בדבריו כי בתוך שבועיים תושלם סלילת טיילת נחל הגדורה מרחוב אשל עד רבין הכוללת שביל לרוכבי אופניים ולהולכי רגל ופארק נגיש בהשקעה של למעלה משני מיליון שקלים , פרוייקט זה מפיח חיים חדשים באיכות החיים בקירית ביאליק

לאחר שלב הברכות הציגו תלמידי בתי הספר בעזרת מצגות ובליווי שירה את התהליך שעברו במשך השנה כאשר שיא הערב היה הצגת האוגדן "הגדורה מאז ועד היום" אותו יצרו תלמידי כיתה ח' מאורט דפנה.

בסיום הערב נהנו הילדים והוריהם ממופע מוזיקאלי "צלילים בחצר הגרוטאות".

בתמונות: ראש העיר אלי דוקורסקי בפעילות עם תלמידי בתי הספר והוריהם.

צילום: דוברות עיריית קריית ביאליק