קריית ביאליק קבלה ניידת בטיחות בדרכים, להגברת המאבק נגד תאונות ולהגברת בטיחות התושבים

השבוע העניקה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מתנה לתושבי קריית ביאליק- ניידת בטיחות בדרכים, להגברת המאבק נגד תאונות הדרכים, לבטיחותם של הנהגים, הולכי הרגל ורוכבי האופניים.

הניידת תופעל על ידי מתנדבי הית"מ (יחידת תנועה מתנדבים) שיעסקו באכיפת חוקי התנועה. בשעות הערב והלילה תעמוד הניידת לרשות סיירת הביטחון העירונית והשיטור המשולב בפעילותם להגברת הביטחון האישי של התושבים ומניעת מטרדי רעש וונדליזם.

מטרת הניידת היא לבצע פעולות הסברה ואכיפה במיוחד בסביבת מוסדות החינוך על מנת לשמור על בטיחותם של התושבים: הולכי רגל, רוכבי אופניים ונהגים.

בתחילת שנת הלימודים תסייר הניידת בין בתי הספר בעיר על מנת למנוע חנייות כפולות, הורדה לא בטיחותית של התלמידים לכביש ותעסוק בפעולות ההסברה פבני ציבור ההורים והתלמידים. הניידת גם תשתלב בפעולות ההסברה לקראת פתיחת המטרונית ושינויים בתחבורה הציבורית אשר יחולו בעקבות זה.

בשלב מאוחר יותר תתוגבר הניידת בשוטרים בנוסף למתנדבי הית"ם ותחל בפעולות אכיפה.

ראש העיר אלי דוקורסקי הודה לשר התחבורה ישראל כץ ולמנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים רון מוסקוביץ, שבחרו בקריית ביאליק כאחת מתשע רשויות בצפון הארץ שיקבלו את הניידת. ראש העיר הדגיש כי "פעילות הניידת היא עוד נדבך נוסף בפעילות העיריה למניעת תאונות הדרכים והעלאת הבטיחות של הולכי הרגל ורוכבי האופניים, כגון השביל לרוכבי האופניים לאורך נחל גדורה שנסלל לאחרונה ובניית כיכרות חדשות ברחוב קרן היסוד שמטרתן הקטנת תאונות ברחוב הראשי של העיר"

צילום: אלונה איזנברג