הקהילה הנגישה קריית ביאליק בת 4!

הקהילה הנגישה קריית ביאליק, שהוקמה ומומנה משארית כספי החירום של מלחמת לבנון השנייה - חגגה ביום ג' 10.9.13 את יום הולדתה הרביעי בעירה.

האירוע נפתח במרכז גאולים, במעמד ראש העיר מר אלי דוקורסקי, המלווה ותומך בקהילה מיום היווסדה, מנהלי אגפים בעירייה, אורחים, מתנדבים ועמיתים חברי הקהילה הנגישה. שולחן עמוס בכיבוד עשיר ומגוון קידם את פני האורחים – פרי השקעה מסורה של העמיתים.

האירוע נפתח בדברי ברכה שנשאו רכז הקהילה הנגישה קריית ביאליק, מר שמעון לוין ויו"ר הקהילה הנגישה חברת מועצת העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי. אחריהם בירך ראש העיר שציין את העשייה המשמעותית של הקהילה הנגישה, המורגשת בכל העיר וסקר את העשייה בעיר בתחום הנגישות וקבלת השונה בהווה ועתיד.

רקדניות הורה איל"ן חיפה הגב' חיה לביא ורחלי כהנא ריגשו את הקהל בשני קטעי ריקוד על כיסא גלגלים, פרי הכוריאוגרפיה של מרגריטה פוליאקוב והמנהל השותף של נגישות ישראל צפון גיורא לב חלק עם הנוכחים את סיפור חייו המרגש.

קיצפיות מתוקות ותפוח בדבש קינחו אירוע מרגש ומעורר תקווה כי הכוחות החזקים הללו, המאוגדים במסגרת הקהילה הנגישה קריית ביאליק – עוד ימשיכו להניב עשייה חשובה ומשפיעה בעיר.

צילום: אבי נוימרק