ספריית קריית ביאליק המשודרגת חזרה לפעול

מרכז העשרה לילדים ולגיל הרך במוקד ההתעניינות של ההורים והילדים בקרית ביאליק

הספרייה העירונית בקרית ביאליק חידשה בימים אלו את פעילותה לקהל הרחב. האטרקציה המרכזית במבנה המשודרג הנו מרכז העשרה לילד ולגיל הרך המיועד לגילאי 2-6. כבר בימים הראשונים להפעלת המקום פקדו אותו מאות רבות של תושבים.

הספרייה העירונית ברחוב אפרים חידשה את פעילותה לאחר חצי שנה של שיפוצים נרחבים בהיקף של 4.5 מיליון שקלים, שהעמידו למטרה חשובה זאת קרן ארצ'יבלד ומרג'ורי שרמן מבריטניה, עיריית קריית ביאליק ומשרד התרבות והספורט.

הספרייה תציע לתושבים את מדורי השאלה למבוגרים וילדים בהם ניתן להשאיל לא רק ספרים אלא גם סרטי DVD. במקום תמצאו את מיטב הספרים החדשים והפופולאריים. הספרייה מחוברת לרשת האינטרנט והותקנו בה עמדות חיפוש מידע ממוחשבות לקהל. מדור ההשאלה יופעל בימים א-ה בשעות 16:00-19:45

הספרייה תפעל במתכונת מיוחדת עד לאחר החגים וזאת עקב השלמת עבודות פיתוח ועבודות פנים, לכן ספריית העיון עדיין לא תפתח לקהל אלא במהלך החודש הבא. בקומה הראשונה נבנתה משחקיה העשירה במתקנים לגיל הרך. המשחקייה מציעה מגוון מתקנים ייחודים כגון: קרוסלת עץ , מיטת מים, תחנת כיבוי אש, בית ספריה, ג'ימבורי עד גיל שנתיים ומתקנים נוספים. המשחקייה כעת נמצאת בתקופת הרצה ותהיה פתוחה בימים ב' ו-ד' בשעות 9:00-12:00. בשעות אחר הצהריים יוזמנו ילדי הגנים והוריהם, על פי תיאום מראש.

בימים הראשונים לפתיחתה של הספרייה, המונים פקדו את המדורים השונים של הספרייה והמשחקייה. הילדים והמבוגרים הביעו את התלהבותם הרבה מהתוצר שנגלה לעיניהם. הספרייה מציעה לקהל המבקרים, שירות נוסף של הקפיטריה שהיא שלוחה של "קפה קפה" , אשר תהיה פתוחה בשעות הפעילות של הספרייה והמשחקייה.

בתום תקופת ההרצה החל מהתאריך ה-9.10.13 המשחקייה תהיה פתוחה לציבור בימים א-ה בשעות 16:00-19:00.

המשחקייה החדשה (צילום: דוברות העירייה)