קריית ביאליק ציינה את "החודש הבינלאומי לאדם עם המוגבלות"

כבכל שנה, ציינה קריית-ביאליק את "החודש הבינלאומי לאדם עם המוגבלות" באירוע שהתקיים בחסות ראש העיר ב"אשכול פיס".
כמיטב המסורת, הוקמו במבואת המתנ"ס דוכנים אשר הוצגו בהם מוצרים ושירותים שונים המיועדים לבעלי צרכים מיוחדים: , "רפא"ל" - ציוד עזר לנכים, "פונוקול" - עזרי שמיעה ואורתופדיה, עבודות יד של דיירי "בית קסלר" בקרית-חיים, "אקי"ם", עמותת "כיוונים" מעכו, "א.ש.ק" - העמותה למען הקשיש בקריית-ביאליק והאגודה למען העיוור.
את הערב, בהנחייתו המקצועית והמרגשת של שדרן הרדיו והעיתונאי יוסי פישר, פתח בנגינה מפעימה על אורגן, אלכסנדר (סאשה) קיז'נר, תלמיד הכיתה התקשורתית, שהוא גם חבר בלהקה "קולות אורט ביאליק".
דפנה אלנקווה-אזרזר, מנהלת עמותת אהב"ה - ארגון הנכים בישראל המיוחד ומתנדבת קהילה נגישה קריית ביאליק ונגישות ישראל צפון - נ.י.צ., סיפרה (בליווי סרט) את סיפורה האישי הנוגע ללב כאם לילד עם צרכים מיוחדים, את מאבקה הבלתי נלאה והקשה במוסדות, להכרה ולתמיכה של המדינה במשפחות המתמודדות עם קשיים אלו.
דורון שי, דייר עיוור מ"בית קסלר" שהנו שחקן, כותב, מלחין וזמר - הנעים בשירתו את השיר "עוף גוזל". עו"ד וולאדי גור-ארי חלק עם הקהל את סיפור חייו המרגש כמי שנולד עם שיתוק מוחין ומתנייד בכיסא גלגלים, את לימודיו כתלמיד מן המניין בבתי ספר רגילים בקריית ביאליק, את הצטיינותו בלימודי המשפטים, וגולת הכותרת – את היותו עורך דין מצליח בחברת החשמל שאך לאחרונה נבחר לייצג את מקום עבודתו בכנסת.
עזרא חכם, מנכ"ל העירייה וד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, חברת מועצת העיר ומנהלת "נגישות ישראל צפון-נ.י.צ" וקהילה נגישה קריית-ביאליק, נשאו דברי ברכה ותודה והעניקו שי לרכז הנגישות העירוני היוצא דודו מעוז על התנדבותו המבורכת בהנחלת הנגישות בעיר. הם הודו לשמעון לוין, רכז קהילה נגישה קרית ביאליק, אשר תרם ללא לאות לקיומו ולהצלחתו של הערב לצד מייזמים רבים נוספים במהלך השנה.
את הערב המרגש והמפעים חתמו צעירה נחמיאס, חברת קהילה נגישה ומתנדבת נ.י.צ. בשיר "ניגונים". את צעירה ליווה בנגינה על אקורדיון יוסי פרגר, המורה מהחטיבה העליונה, והמלווה ועובד כל השנה עם תלמידי הכיתה התקשורתית - תלמידים עם צרכים מיוחדים.

דוד מעוז רכז הנגישות העירוני נושא דברי ברכה, לצד מנכ"ל העירייה, עזרא חכם, וחברת מועצת העיר, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי.