רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז לשיווק 100 יח"ד חדשות בגבעת הרקפות

רשות מקרקעי ישראל פרסמה השבוע מכרז לשיווקן לקבלנים של 100 יחידות דיור חדשות בשכונת גבעת הרקפות בעיר. מדובר בשני מגרשים מזרחית משטחו של כפר ביאליק אשר אמורים להשלים את רצף הבניינים במעגל בגבעה.
זאת סנונית ראשונה המבשרת את בנייתן של אלפי יחידות דיור חדשות בקריה בשנים הקרובות. במרוצת שנת 2014 המדינה אמורה להתחיל לשווק בקרייה 2,340 יחידות דיור חדשות, מתוכם 2,000 יחידות באפק החדשה ועוד 340 בגבעת הרקפות.

במשך שנים רבות סבלה קריית ביאליק מהיצע זניח של בנייה חדשה ובכך נוצר ביקוש רב לדירות. מיום היבחרו, מקדם ראש העיר, אלי דוקורסקי את תוכניות פיתוח של העיר ופועל ללא ליאות לאישור תוכניות בנייה חדשות. לצורך כך היא נפגש עם כל הגורמים הרלוונטיים ביניהם רשות מקרקעי ישראל, משרד הבינוי והשיכון, משרד הכלכלה ועוד. רק לאחרונה התקיימה פגישה עם מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, בנצי ליברמן, לדון בהסכם העקרונות לשיווקן של 7,000 יחידות דיור חדשות בשנים הקרובות בקריית ביאליק.

ראש העיר, אלי דוקורסקי מסר : "בכוונתי להמשיך ולקדם את תוכניות הבנייה בקריית ביאליק אשר יאפשרו לזוגות צעירים ולמשפרי דיור לרכוש דירות חדשות בסטנדרט בנייה גבוה, בשכונות מגורים חדשות ואיכותיות".

ראש העיר, אלי דוקורסקי, בפגישת עבודה אצל מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, בנצי ליברמן.