תעודות הערכה מראש העיר לשלושה עולים מאתיופיה שסיימו קורס הכשרה מקצועית

במימון קהילת בוקה רטון במסגרת "שותפות ביחד" של הסוכנות היהודית

במסגרת השותפות של קהילת דרום פאלם ביץ' (בוקה רטון) עם קריית ביאליק, תרמה הקהילה סכום כסף נכבד למימון קורסי הכשרה מקצועית לתושבים בני העדה האתיופית. ההפעלה המקצועית נעשתה בידי מטי-חיפה ולשכת הרווחה בקריית ביאליק.

ראש העיר,מר אלי דוקורסקי, העניק תעודות הערכה לשלושת המשתתפים הראשונים שסיימו קורס טכנאי סמארטפונים וטאבלטים בחברת ג'ון ברייס. ראש העיר הביע את הערכתו הרבה לבוגרי הקורס, איחל להם הצלחה בהמשך דרכם ואמר שהעירייה תשתדל לסייע להם במציאת עבודה במקצועם החדש. הוא הוסיף כי הוא רואה בהם דוגמה ומופת ומצפה שישמשו מודל לחיקוי לאנשים נוספים בקהילה האתיופית.

מר אשל פרם, הממונה על השותפויות במחוז הצפון בסוכנות היהודית, הוסיף כי זו אינה הפעם הראשונה שקהילת בוקה רטון מסייעת בתחום הקידום התעסוקתי לתושבים, הן עולים והן ותיקים; לא מכבר הסתיים פרויקט של פיתוח עסקים קטנים, גם הוא בהפעלת מטי-חיפה. זאת לצד התכניות האחרות של השותפות, המכוונות לחיזוק הקשרים עם יהודי ארה"ב ומתרכזות בתחומי החינוך, התרבות והקהילה. עוד שבעה גברים ונשים נמצאים כעת בתהליך של הכשרה מקצועית במסגרת הפרויקט. רכזת מטעם מטי תמשיך ללוות אותם בשלבי מציאת העבודה.

מימין: אשל פרם ,הממונה על השותפויות במחוז הצפון, הסוכנות היהודית; אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק; שוש סוקניק, מנהלת לשכת הרווחה; מאור איאסו; תמר שמחי זייפר, מנכ"לית מטי-חיפה; שלמה איילו; שגית רודוי, מטי-חיפה.