יוצאים שבת וקופצים לבריכה בקריית ביאליק


קריית ביאליק תאפשר לחייליה כניסה ורחצה חופשית לבריכות יגור ואפק בכל שישי ושבת

עיריית קריית ביאליק, 05.06.14

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי החליט להרחיב את הזכאות לכניסה חינם לבריכות השחייה בעיר של חיילי העיר בשירות סדיר ליומיים. עד כה יכלו חיילים תושבי העיר להיכנס חינם לבריכה בימי ששי בלבד אולם מיעטו לעשות שימוש בהטבה, שכן מרביתם הגיעו לחופשת השבת עייפים ביום ששי. כעת, בתיאום עם יו"ר האגודה למען החייל בקריית ביאליק מרגלית גרנות, החליט דוקורסקי, כי ההטבה תורחב לימים ששי - שבת כדי שהחיילים יוכלו לנצל את זכאותם.

בדרך זאת מבקשת עיריית קריית ביאליק להוקיר תודה לחייליה ובשיתוף עם סניף האגודה למען החייל בקריית באליק מאפשרת כניסתם של חיילים תושבי העיר לקאנטרי "אפק" במרכז קרלינר בשכונת אפק ולבריכת השחייה הקייצית ברחוב יגור בימי שישי ושבת.

כידוע, קריית ביאליק היא אחת הערים "המתגייסות" במדינה ובנות העיר נמצאת במקום הראשון בשיעור הגיוס לצה"ל בצפון. מערכת החינוך בקריה פועלת ללא לאות ומשקיעה מאמצים בחינוך הערכי. כתוצאה מכך אחוז הגבוה של המתגייסים לצה"ל. החיילים מוזמנים להגיע וליהנות מזמן איכות במדשאות המוצלות ,בבריכות המרגיעות ולנצל כל רגע פנוי טרם שובם לשבוע שירות חדש. כדי לקבל את הטבה על החיילים להגיע למרכז הספורט והנופש "אפק" על שם קרלינר עם ספח כתובת המגורים וצילום תעודת החוגר.

ראש העיר אלי דוקורסקי ציין: " אני גאה בחיילינו תושבי העיר המשרתים בצה"ל. כאות ההוקרה החלטנו לאפשר את כניסתם לבריכת אפק בסופי שבוע לכל אורך השנה ובבריכת יגור הקייצית בחודשי הקיץ כדי שיוכלו לחזור לבסיסם בכוחות המחודשים ".

בנוסף, קאנטרי אפק מציע גם השנה, לקראת חופשת הקיץ, מנויים מוזלים למשפחות ואפשרות כניסה משולבת לבריכת יגור אשר תפתח לשימוש הציבור החל מה-14/6 יום שבת החל מהשעה 7:30 בבוקר.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, מזמין את תושבי העיר: "חיילים ותושבי העיר, אני מזמין אתכם ליהנות ממקומות הבילוי והנופש שזכתה להם קריית ביאליק, הבריכות העירוניות עברו לאחרונה שיפוץ ומתיחת פנים וכעת ראויות לתת לכם את מיטב השירות וההנאה מכל רגע , בואו ליהנות מהדברים הטובים הקורים למענכם בקריית ביאליק".